Νέα τεχνολογία οδηγών επιτρέπει RayTracing σε κάρτες NAVI 1X, Vega και Polaris

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η NVIDIA έχει πυρήνες RT και η AMD παρουσίασε τους επιταχυντές Ray με την αρχιτεκτονική RDNA2. Αυτός ο τύπος πυρήνα έχει σχεδιαστεί ειδικά για να επιταχύνει τις οδηγίες ιεραρχίας όγκου (BVH), οι οποίες χρησιμοποιούνται για τον εντοπισμό συγκρούσεων μεταξύ ακτίνων σε μια σκηνή γραφικών. Αυτή η περίπλοκη δομή δέντρου απαιτεί μεγάλη υπολογιστική ισχύ, έτσι οι κατασκευαστές GPU έχουν σχεδιάσει προσαρμοσμένους πυρήνες ειδικά σχεδιασμένους για να λύσουν αυτό το ζήτημα με ταχύτητα. Οι αλγόριθμοι που δεν επιταχύνονται από τους πυρήνες ανίχνευσης ακτίνων θα λειτουργούν προφανώς πιο αργά και το τελικό αποτέλεσμα πιθανότατα θα είναι λιγότερο ελκυστικό, τουλάχιστον όταν λαμβάνονται υπόψη τα γραφικά σε πραγματικό χρόνο.

 

large.AMD-Ray-Tracing.jpg

 

Το Mesa, το οποίο είναι μια υλοποίηση ανοιχτού κώδικα του OpenGL & Vulkan API για Linux, μόλις έλαβε μια ενημέρωση που μπορεί να εισαγάγει υποστήριξη ανίχνευσης ακτίνων σε GPU της AMD που στερούνται επιταχυντών Ray. Ο προγραμματιστής Joshua Ashton ισχυρίζεται ότι αυτή η τεχνική θα λειτουργήσει για AMD Navi 1X, Vega και Polaris GPU.

 

Quote

This PR implements ray-tracing for older generations (Navi, Vega, Polaris, etc.)
It does this by emulating the AMD bvh intersection instructions in software.
Right now this passes CTS the same as on RDNA 2 cards.

 

— Joshua Ashton

 

Οι χρήστες έχουν ήδη αναφέρει ότι ακόμη και το Quake II RTX λειτουργεί με αυτή την έκδοση Mesa, αλλά το παιχνίδι πρέπει να δημιουργηθεί που να το υποστηρίζει πρέπει να δημιουργηθεί από τον πηγαίο κώδικα και η έκδοση Steam δεν λειτουργεί.

 

Πρόσφατα ακούσαμε από τη Ubisoft ότι υιοθέτησαν την «υβριδική ανίχνευση ακτίνων» στο Far Cry 6, πράγμα που σημαίνει ότι ο αλγόριθμος χρησιμοποιεί τόσο τους πυρήνες σκίασης όσο και τους πυρήνες ανίχνευσης ακτίνων για να επιτύχει το τελικό αποτέλεσμα. Δεν είναι σαφές αν αυτή η εφαρμογή απαιτεί να υπάρχουν και τα δύο είδη πυρήνων στη GPU. Ωστόσο, είναι σαφές ότι οι προγραμματιστές παιχνιδιών συνειδητοποιούν σιγά -σιγά ότι η επιτάχυνση της ανίχνευσης ακτίνων (RayTracing) μπορεί να γίνει με διαφορετικό, αλλά όχι πάντα τόσο αποτελεσματικό τρόπο.

 

 



from https://ift.tt/3CMJqud

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια